lördag, augusti 17, 2013

Spinner

Igår fyllde mosters största kille 4 år! En upprymd kille tackade för spiderman-klockan han fått av mig och berättade ivrigt om den supersnygga spiderman-tårtan där spiderman hoppade och sköt nät. Gullunge, haha ;)

Idag är dagen här. Inte superladdad för att åka till Sthlm och springa 1 mil ikväll direkt. Ännu mindre laddad va jag igår när jag dessutom insåg att jag gick och la mig före kvällens starttid, haha.

Har inte haft några känningar i vaderna på två dagar så har hopp om att iaf kunna jogga runt!

Fast hade kanske inte den bästa uppladdningen igår, provade CoreSpin för andra gången. Det va ju inge jobbigt sist liksom. Det va då. Nu va det en annan ledare. Coren va jobbig och spinningen otroligt svettig. Tror fasiken vi stod upp och sprang på den där spinningcykeln så gott som alla 45 minutrar, inte många gånger vi satt på sadeln. Jag har ju svårt att ta det lugnt när jag tränar så jag tog ju självklart i och nu känner jag träningsvärken komma smygande i lår och rumpa. Och som sagt, milen väntar ikväll. Haha.

Varför svettas man SÅ mycket när man kör spinning? Visst brukar jag svettas mycket men på spinningen rinner det redan vid liten ansträngning.

Erkänner att spinningen va helt ok igår, nästan kul faktiskt. Kanske måste fortsätta med det ibland så att vaderna får avlastas i fortsättningen också. Kan ju inte åka till Portugal med överansträngda vader inte. Är sugen på att prova SkivstångSpin men dom passen blir fullbokade direkt.

Inga kommentarer: