måndag, augusti 26, 2013

Linslus

Jahapp... Då är vi på jobbet med i ännu ett tidningsreportage, den här gången i gratistidningen Magazin24. Klicka här för att läsa reportaget.

Och inte nog med det så ringde nån (för mig helt okänd) lokal-tv till jobbet och jag lyckades vara den som svarade. Fick lite frågor om träning och journalisten tyckte mina svar va så bra så hon ville komma och göra en TV-intervju en halvtimme senare. Öhm... Inte riktigt min grej men vad gör man inte för att jobbet ska få publicitet (de erbjöd sig också att komma på vårt Öppet hus ju). TV-premiär för min del. Inte riktigt bekväm med att ha en TV-kamera rakt upp i nyllet och va inte alls lika lätt att svara på frågorna då som i telefonen. Men men. Jag svamlar en del i inslaget men tycker iaf inte det syns hur nervös jag faktiskt var. hahaha. Om ni är snälla så kan ni få klicka på länken här för att se klippet.

Kamera-killen tyckte att jag va sjukt likt skådisen Hillary Swank, tydligen läskigt likt om man tittade genom hans kamera i svartvitt. Fast kan ju erkänna att han inte är den första som sagt det. Kanske har en ny karriärsmöjlighet? Haha.

Nyss hemkommen från Blodomloppet med jobbet. Galet trångt. Tunga och trånga 5 kilometrar. Känningar i vaderna så det är inte helt 100 än, men det gjorde ju inte ont i alla fall. Nu blir det till att träna smart/varierat kommande veckorna så att jag kan köra massvis med träning om 6 veckor när jag drar till Portugal!

Inga kommentarer: