söndag, augusti 11, 2013

Min lilla bil

Har varit upp till Hudik och hämtat min lilla bil. Än så länge är jag väldigt nöjd! Såååå skönt med farthållare och krutet i motorn. 150 hk och turbo är lite annat än 75 hk som skrutt-Skodan hade. Nu behöver jag inte längre planera mina omkörningar flera kilometrar i förväg, haha. Det enda jag saknar är en AUX-/USB-ingång för musiken, men får väl fixa massa braiga skivor istället.

Hann också provköra bilen en sväng upp till Sundsvall där det blev shopping i Birsta med Maria och Emelie. Bil godkänd, shopping godkänd.

Sen blev det kvällsmys hemma hos Emelie. Hon har för övrigt stans finaste lägenhet med utsikt över stan och havet!

Jahapp. Träningen gick visst lite för bra i sommar. 4 pass i veckan (mest kondition) blev tydligen för mycket för mina benhinnor. Va tvungen att skippa alla hopp och springsteg på passet idag eftersom varje hårt nedslag gav smärtor i benen. Jäkligt synd när jag ligger på topp konditionsmässigt och hade hopp om att kunna göra personbästa på Midnattsloppet på lördag. Håller tummarna för att en veckas vila för benen ska räcka och får väl satsa på styrketräning i veckan istället. Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg bil =) Har precis lärt mig att det finns nåt som heter kassettadapter, om du har kassettuttag i bilen förståss..det är som ett kassettband med en kabel ifrån som du sätter in i spelaren och sätter i kabeln i telefonen, mp3 m.m. så kan man lyssna på musik..har inte testat men om det funkar vore ju det kanon..slipper du cd-skivorna ;)
/Susanne