torsdag, december 19, 2013

Minns tillbaka

Klicka gärna här och kika på en härlig liten film. Det är svårt att inte längta tillbaka.

Eller varför inte det här klippet?
I måndags kom jag på att jag fortfarande kan koreografin till Gagnam Style som vi fick lära oss av Tobbe. Nästan imponerad över mig själv.

Gick igenom lite gamla inlägg. Upptäckte att jag den 5 oktober 2012 skrev om att jag ville åka på en träningsresa och att jag antagligen skulle älska det. Då visste jag inte att jag precis på dagen ett år senare, 5 oktober 2013, skulle sitta på planet på väg mot Portugal och resan som jag kom att älska.


Har ju gjort andra helt fantastiska resor det här året också. 2013 blev visst resornas år då jag tog igen alla resor som uteblivit de senaste åren.

Hittade adrenalinet på Disneyland i Paris.

För er som inte varit där, eller för mamma som inte vågade åka de bästa (och värsta) attraktionerna, kan du klicka in dig på länkarna nedan.

Twilight Zone Tower of Terror
(storyn är att en familj besöker ett hotell och att blixten slår ner i huset så att hissen faller 13 våningar och familjen dör)

Rock'n Roller Coaster Aerosmith
(häftigaste berg- och dalbanan! sköts ut i en kolsvart tunnel och på 3 sekunder är man uppe i 100 km/h för att sen helt plötsligt va upp- och ner i en loop, korkskruvar och jag vet inte allt)



Firade härlig midsommar i Ålands skärgård

Upptäckte Island!

1 kommentar:

Pappan som måste åka med sa...

Kan intyga att det var lite häftigt på "värstingarna"
Skulle gärna åka igen.
Tack för att jag blev övertalad.
(provade inte barn attraktionerna)