onsdag, december 18, 2013

Anmäld till Midnattsloppet!

Anmäld till Midnattsloppet 2014! Bara 8 månader kvar, haha.
Fick krut i baken när jag fick mail om anmälningsrekord, redan 10 000 anmälda. Stort plus för att man i år kan hämta ut startpaketet på Stadium i Västerås och slipper krångla i Stockholm.

SJ verkar ha hört min önskan! Mitt vanliga tåg är lite väl tidigt, tåget en timme senare är lite väl sent. nåt däremellan ha varit mitt önskemål. De införde ny tidtabell den här veckan, vilket jag upptäckte först när jag kom ner till stationen på morgonen och insåg att mitt tåg inte gick som vanligt. Och nu vettni! Nu går det ett tåg 30 minuter senare! Det är ju nästan för bra för att vara sant. Känns såååå mycket bättre att kliva upp närmare kl 6 än kl 5.

Två arbetsdagar kvar sen väntar 17 dagars ledighet! det är ju fasiken bara 2 dagar mindre än vad jag hade ledigt i somras, hihi.

Väderprognosen säger bara plusgrader, massa plusgrader, närmaste 10 dagarna. gräsmattorna är gröna. det kunde lika gärna va oktober eller april. Julkänslan är lika med noll.

Mix Megapol försöker skapa julkänsla genom att bara spela jullåtar. Jag tröttnade typ dag 1. Riktigt så kul är det inte med jullåtar. Har övergått till NRJ istället men där kör dom bara den nya låten "Tsunami" om och om och om igen. svårt att göra mig nöjd, haha.

Nåt som däremot gjort mig nöjd är årets julkalender! Den gillar jag! Har inte missat ett enda avsnitt faktiskt. speciellt julig är den förstås inte, fast det kvittar ju när det ändå inte finns någon julkänsla. haha.

Oj, så mycket smakskigt jag smaskat i mig senaste dagarna. jag har nog ätit i kapp det jag missade under min "sockerfria" månad, haha.

Knappt nån träning har det blivit heller eftersom jag känt mig lite krasslig varje morgon och vid ansträngning. Men Core funkade fint igår så hoppas på att kunna köra nåt hårdare väldigt snart. Det är bara att komma igen!

Inga kommentarer: