söndag, augusti 05, 2012

Helgprojekt

Coolingarna

Fredagsskoj i skogen

Träffade åtminstone 2 av en sisådär 20 lerduvor. får nog öva lite mer ;)

Nicken och Calle hade det gött

Iphonekillarna Henrik och Carl-Hugo
Projekt ta-bort-rostfläck-från-min-bil va anledningen till helgens besök i Forsby. Här är efter blästringen. trodde jag bodde i en storstad där man kunde få tag på det mesta även på helger men jag hade visst fel. färger till bilar kan man endast köpa på vardagar kl 7-16, nästan en omöjlighet för sånna som jobbar dagtid alltså. förhoppningsvis får vi tag på färg i morgon så bilen kan bli klar!

Dokumenterade Projekt flytta-häststall.

Insåg att nya stallet skulle vara en perfekt uteplats. så med en vinkyl i stallet skulle till och med jag kunna överväga att bli hästintresserad.

"Emelie, knäpp kort på mig!"

Linslusen

Inga kommentarer: