söndag, november 10, 2013

Nöjd funktionär

Jag väldigt nöjd över att jag till slut bestämde mig för att bli funktionär på friskis. Det är ett trevligt varannansöndagsnöje att vara trivselvärd. Jag minglar runt, hjälper till vid "incheckning", kollar att det är snyggt å är där det behövs. Träffar ju på en del trevligt folk också, både bland funktionärer och motionärer.

Nästa pass jag jobbar läre jag nog få lite mer att göra med tanke på att vi byter datasystem om en vecka och det blir helt nytt med all "incheckning". Spännande!

Sen är det ju inte så dumt att va med på de aktiviteter/möten som anordnas heller. Igår hade vi värdträff å det blev lite lördagsmys. Fick lära mig linda stukad fot, det diskuterades massa intressant om verksamheten, gymansvarig hade en genomgång av gymmet å sen avslutade vi med ett cirkelfys-pass. Sen gick jag hem å halvdog i soffan.

Det är skoj att vara lite engagerad i nåt, få träffa nytt folk och det är ju helt perfekt att det samtidigt också handlar om ett av mina största intressen - träning.

Inga kommentarer: