söndag, oktober 20, 2013

Vinter

 Natten till fredag kom årets första snö. Blev förvånad när den låg kvar på förmiddagen. Och mitt på dagen. Och på kvällen. Ja, den finns faktiskt kvar fortfarande.
 
Fick personlig träning i torsdags när jag körde IntervallFlex på friskis. Vi va bara tre motionärer på passet. Det ledde till en hel massa träningsvärk, för det gick ju liksom inte att maska. haha.
 
I fredags var jag till optikern och fick min dom. Blev många "oj" när jag insåg vilken skillnad det blev med rätt glas. Störst skillnad i mörker, så mörkerkörning kommer nog underlättas i framtiden. Blev med glasögon, som kommer om någon vecka. Men med 95% chans kommer min närsynthet att försvinna med åldern.
 
I lördags hängde jag med ut i skogen i det fina vädret och gick med Fredrik & Tilla på jakten. Fick se tre älgar. Det var mer vinter än väntat. På vissa ställen i skogen va det faktiskt vinter.
 
Har varit på kalasfirande också. Fick mysa med Linda & Thomas nytillskott, Theo 5 veckor. Mys!
 
 
 

Inga kommentarer: