tisdag, oktober 01, 2013

Resfeber deluxe

Varit på en bra och inspirerande föreläsning om lösningsfokuserat arbetssätt idag. Blev taggad att testa allt så fort som möjligt, haha.

Jag brukar ha svårt att packa men så här svårt har det nog aldrig varit.

Massa träningskläder är givet - men hur mycket? Jag äger rätt många uppsättningar. Hur många behövs för en veckas träning i 25-gradig värme?

Sen finns det ju mornar, luncher, middagar och kanske utflykter där det behövs annat än träningskläder. Gah.

Har aldrig tidigare packat så mycket trosor för en veckas resa som nu, haha.

Beslutsångest som aldrig förr. Mitt största i-landsproblem just nu.

Alltid när jag ska iväg och flyga kommer samma fråga - hur mycket väger väskan? Alltid samma nervositet när väskan lyfts upp på bandet vid incheckning - klarar jag gränsen? Nu orkar jag inte undra längre så köpte en bagagevåg idag för nästan inga pengar alls. Superbra ju. Borde jag köpt för längesen.

Har börjat inse att jag faktiskt ska resa iväg en hel vecka alldeles själv. Spännande! Tråkigt att inte ha nån resekamrat att bolla planer och packning med. Men ganska skönt att få göra precis som jag vill, när jag vill.

Är otroligt laddad och tror det kommer bli en kanonvecka piffad med kronisk träningsvärk. Förväntningarna är höga!

Resfeber deluxe.

Inga kommentarer: