lördag, oktober 26, 2013

Höstnytt

Va och klippte mig i morse. Frisören fick fria händer. Fick massa lockar, sned lugg och en modern liten side cut. Jag blev väldigt nöjd och frisören blev så nöjd att hon fotade mitt hår för att eventuellt lägga upp bilder på deras hemsida. Frisörerna på Aqua kan sin sak, och det är inte ens speciellt dyrt!

Frågan är bara om jag kommer få till det själv sen, haha.

Kom hem från frissan, bläddrade igenom Västerås Tidning och hittade en helsidesartikel om min frisör. Artikeln handlade om att hon det senaste halvåret varit i Barcelona och New York och jobbat som frisör och stylist. Bland annat hade hon varit en av stylisterna vid modeveckan i New York. Nu förstår jag varför hon pratade så gott om Barcelona och New York, haha. Förstår också varför hon är den första frisören som säger att jag passar i jättemånga frisyrer (och gav massa idéer) medan de flesta andra säger att det inte går att göra så mycket med mitt tunna hår.


1 kommentar:

mamma sa...

återigen snyggt och verkligen "gör om mig" känsla, längtar till AQUA själv när jag ser dig!