torsdag, september 05, 2013

Invigning

Idag hade vi öppet hus/invigning av Hälsocenter i Köping!

Det blev bandklippning av politiker och massa massa besökare. Vi försöktet hålla nån slags räkning och fick det iaf till minst 275 nyfikna besökare under dagen. Vi fick flera fina blommor och massa positiv respons, skoj!

I 8 timmar stod jag och log, pratade om Hälsocenter och ledde två prova-på-stationstränings-pass. Helt slut! Men så roligt det var!

Tror inte vi kommer bli sysslolösa i höst iaf!

Lyckades vara jag som stod i dörren när TV4 kom förbi och fick offra mig för (ännu) en TV-intervju. Är ju värsta kändisen snart, haha. Klippet från vår invigning med en kort intervju med mig sänds ikväll på TV4s lokalnyheter (Västerås) och på TV4-play. Klicka här för att se klippet.

Många stannade upp vid mina tavlor och tyckte de var sååååå fina. Jag stod och njöt av berömmet i bakgrunden, hihi. Och de fick även vara med lite på tv-klippet, skoj ;)


Inga kommentarer: