söndag, september 15, 2013

Funkispremiär

Premiärfunktionärade på friskis idag som trivselvärd. Minglade runt, hjälpte till vid "incheckning", hjälpte till vid insläpp till jympan, kollade så det va snyggt överallt och kontrollerade biljetterna vid gymmet. Typ. Skönt tidsfördriv en söndagskväll, kul att få prata med glada träningsmänniskor.

Kvinnan som va hit för att hämta kuddarna tog med sig servisen också. Tänk så lätt det är att bli av med gammalt krams som jag tröttnat på. Å kvinnan blev glad som kunde ordna en myshörna åt sin dotter så gott som helt gratis. Alla nöjda!

Tog det lugnt söndag, måndag och tisdag. Till ingen nytta visade det sig. Onsdag och torsdag va jag ändå däckad av förkylning. Först idag börjar jag känna mig ok. Skitgrejer. Nu har jag väl ändå bockat av höstens förkylning?

Vill träna! Har inte gjort nåt på 1,5 vecka. Kan lova att jag blev ordentligt sugen när jag jobbade på friskis idag. Gick typ 3 km igår. Lååååångsamt. Blev helt slut. Fick t o m sätta mig och vila på en bänk efter vägen. Hoppas kunna smygstarta träningen med yoga i morgon.

Inga kommentarer: